Παγκόσμια ημέρα ζώων

Πάρτυ των ζώων (4 Οκτωμβρίου )


Δραστηριότητα Πρώτη
Συζητήσαμε στην παρεούλα για το αγαπημένο μας ζώο. Συζητήσαμε για τα ζωάκια που έχουμε στο σπίτι. Τα περισσότερα παιδάκια μας έχουν τουλάχιστον από ένα ζωάκι στο σπίτι ή στον παππού και τη γιαγιά (Γλωσσική Αγωγή)

Δραστηριότητα Δεύτερη
Αποτυπώσαμε σε πίνακα διπλής εισόδου ό, τι είπε ο καθένας μας για το αγαπημένο του ζωάκι και μερικά παιδιά ανέφεραν και το όνομα του ζώου τους. Τα παιδιά κατέγραφαν με έναν μαρκαδόρο την προτίμησή τους στον παρακάτω πίνακα διπλής εισόδου με πρώτη παράμετρο το όνομα τους και δεύτερη τα είδη των ζώων. Η εκπαιδευτικός,κατέγραφε πώς έχει ονομάσει το κάθε παιδί το ζωάκι του(Μαθηματικά)

Δραστηριότητα Τρίτη 
Τραγουδήσαμε πολλά τραγούδια για τα ζώα (υπάρχουν άπειρα). Σταθήκαμε στα πιο κλασσικά και  διαχρονικά. Με τη συνοδεία μουσικής και χωρίς μουσική. Φυσικά δεν καθίσαμε στιγμή ακίνητοι. Κάναμε όλες τις κινήσεις ζώντας πραγματικά σε ρυθμούς πάρτι (Μουσική -μουσικοκινητική)
Ο μπαρμπα-Μπρίλιος
Αχ Κουνελάκι
Η καλή μας αγελάδα
Ήταν ένας γάιδαρος
Τα παπάκια Ένα από τα αγαπημένα μας είναι το κοκοράκι, όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι…. στο οποίο τα παιδιά ακολουθούν και πρέπει να θυμούνται τη σειρά με την οποία αναφέρονται τα ζωάκια στο τραγούδι για να φωνάζουν τις φωνές τους.

Δραστηριότητα Τέταρτη
Πήραμε τον Άκη τον ψαλιδάκι καθίσαμε στα τραπέζια της χειροτεχνίας και κάναμε μία διασκεδαστική φιγούρα από γουρουνάκι που τη δανειστήκαμε από το διαδίκτυο. (Εικαστικά)
Δραστηριότητα Πέμπτη
Από το περιοδικό «Συγχρονο Νηπιαγωγείο» -τεύχος Σεπ-Οκτ 2003, διαβάσαμε την ιστορία «Το γάντι», που αποτελεί διασκευή του αντίστοιχου ουκρανικού παραμυθιού. Η δική μας ιστορία ήταν διασκευασμένη για να εισαγάγει τα παιδιά στις χωρικές σχέσεις μέσα-έξω (Γλώσσα-Μαθηματικά).

Διάβασε λοιπόν η κυρία την ιστορία με τη βοήθεια ενός γαντιού κουζίνας και εικόνες πλαστικοποιημένες από τους 5 ηθοποιούς της ιστορίας. Κάθε τόσο σταματούσαμε και επαναλαμβάναμε όλοι μαζί τα μοτίβα της ιστορίας, π.χ. «γιατί έξω έχει κρύο, ενώ μέσα έχει ζέστη», «μπορώ, παρακαλώ, να μπω μέσα;» «και οι φίλοι μας που είχαν καλή καρδιά» κ.α.Στο τέλος της ιστορίας βάλαμε τα ζώα σε σειρά εμφάνισης κατά τη διάρκεια της ιστορίας.

 

 

 

Δραστηριότητα έκτη:
Ε
ίχαμε επαναλάβει αρκετές φορές τα γλωσσικά μοτίβα και τις λέξεις μέσα-έξω δραματοποιήσαμε το παραμύθι. Η κυρία είχε βρει και είχε κόψει μάσκες των 5 ζώων από το διαδίκτυο. Με τη βοήθεια ενός μεγάλου πανιού και πολύ κεφιού γίναμε ηθοποιοί και γελάσαμε πολύ. Περιττό να πω πόσο άρεσε στα παιδιά να κρύβονται κάτω από το πανί (Δραματοποίηση).


Δραστηριότητα Έβδομη
Μετά το φαγητό καθίσαμε όπως κάνουμε συνήθως, ομάδα-ομάδα (αυτοί που τελειώνουν το φαγητό πρώτοι, μετά οι επόμενοι κ.ο.κ), στο τραπέζι των χειροτεχνιών και κάναμε άλλη μία εικαστική δημιουργία : έναν σελιδοδείκτη.Επιλέξαμε το ζωάκι που επιθυμούμε να χρωματίσουμε, χρησιμοποιήσαμε μαρκαδόρους και ξυλομπογιές για το φόντο, τα πλαστικοποίησε η κυρία και με την πολύ δυνατή κόλλα κόλλησε ένα χρωματιστό γλωσσοπίεστρο στο έργο μας.
Δραστηριότητα Όγδοη
Διαβάσαμε τα βιβλία «Ο περίπατος της ‘Αννας» και «Αυτό το σπίτι τίνος είναι» και βρήκαμε όλα τα ονόματα των κατοικιών των ζώων. Παίξαμε με τις φωνές των ζώων πολλές φορές (Γλώσσα)
Δραστηριότητα Ένατη
Βγήκαμε στην αυλή και παίξαμε το ομαδικό παιχνίδι «Ο αγρότης και ο σκύλος του» – από το περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο – Σεπ/Οκτ. 2003.
Καθίσαμε σε έναν μεγάλο κύκλο. Ένα από τα παιδιά ήταν ο αγρότης που γύριζε γύρω από τον κύκλο και έλεγε : «Έχασα το σκύλο μου. Ξέρετε που είναι ο σκύλος μου;»
Τα παιδιά απαντούσαν: «Και πώς μοιάζει ο σκύλος σου;».
Τότε ο αγρότης περιέγραφε ένα παιδί από την παρεούλα: π.χ. «ο σκύλος μου έχει μαύρα μαλλιά και φοράει μοβ μπλούζα, άσπρο παντελόνι και γκρι παπούτσια»
Μόλις το παιδί το οποίο περιέγραφε ο αγρότης καταλάβαινε ότι ήταν αυτό της περιγραφής, έβγαινε από τον κύκλο και άφηνε τον αγρότη να το κυνηγήσει. 
Αν ο αγρότης έπιανε το σκύλο πριν κάνει έναν ολόκληρο κύκλο και επιστρέψει στη θέση του τότε ο σκύλος γινόταν αγρότης. Αν ο σκύλος έκανε τον κύκλο και καθόταν στη θέση του πριν τον πιάσει ο αγρότης, τότε ο αγρότης γύριζε πάλι στη θέση του και έψαχνε για νέο σκύλο από την αρχή.
 
Δραστηριότητα Δέκατη
Τέλος, με τη βοήθεια του «ιούδα» ηχογραφήσαμε «ποιό είναι το αγαπημένο μας ζώο»
Ακούστε μας:
Βίντεο:https://www.youtube.com/watch?v=JBYYElu8Lcw
Στο βίντεο αυτό, τα παιδιά αναφέρουν τα ονόματα τους και τα αγαπημένα τους ζώα.

 



 

Advertisements
Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s