Παρατηρώντας τα έντομα

Παράδειγμα Δραστηριότητας 

Line_of_bees.gif - (9K)

Διδακτικοί  Στόχοι: Τα παιδιά
-Να ανασύρουν προϋπάρχουσες γνώσεις τους για τα έντομα.
-Να παρατηρήσουν διάφορα έντομα και να προβληματιστούν για τις ομοιότητες – διαφορές τους.
-Να κατανοήσουν το πλήθος και την ποικιλομορφία των εντόμων.

Χρόνος: 1 διδακτική ώρα
Διδακτικό υλικό: Φωτογραφίες με έντομα
Παιδαγωγική διαχείριση:  H τάξη ως ομάδα, 2 ομάδες 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
      Παρουσιάζεται στα παιδιά φωτογραφικό υλικό για τα έντομα. Παρατηρούν τις φωτογραφίες των εντόμων και τις σχολιάζουν. Οι ερωτήσεις που θέτει η νηπιαγωγός είναι οι εξής:

  • Τι βλέπετε; Γνωρίζετε τα ονόματα αυτών των εντόμων;
  • Ποια έντομα νομίζετε ότι μοιάζουν;
  • Ποια έντομα νομίζετε ότι διαφέρουν;
  • Σε πόσα μέρη είναι χωρισμένο το σώμα ενός εντόμου;
  • Ποια έντομα έχουν φτερά;
  • Πόσα πόδια έχουν τα έντομα;

   Έπειτα, τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες. Αρχικά παίρνουν φωτογραφίες εντόμων και τις ξεχωρίζουν σε αυτές που έχουν έντομα που μοιάζουν και σε αυτές που έχουν έντομα που διαφέρουν. Στο τέλος ο εκπρόσωπος της ομάδας παρουσιάζει τι έχει κάνει η ομάδα του και με ποια κριτήρια έγινε ο διαχωρισμός. Έπειτα, οι ομάδες κάνουν παρόμοια με την παραπάνω δραστηριότητα μόνο που ο διαχωρισμός γίνεται για όσα έντομα  έχουν φτερά και για όσα δεν έχουν.

 Φωτογραφικό Υλικό με έντομα :
   

   

Πηγή :http://www.env-edu.gr/Packs/entomanipiagogio/drastiriotites_project.htm

Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s