Παιδικά Παραμύθια : Κινούμενα Σχέδια


Τίτλος:
Η αλεπού και το λελέκι
https://www.youtube.com/watch?v=tDIKtmx7h-U
Υπόθεση:Κάλεσε κάποτε η πονηρή αλεπού τον πελαργό σε γεύμα, αλλά για να τον κοροϊδέψει και να φάει εκείνη και τη δική του μερίδα, τον σέρβιρε σε ρηχό πιάτο! … «. Βιάστηκε να γελάσει όταν τον έβλεπε να φεύγει νηστικός και … υποχρεωμένος. Ο μύθος όμως δεν τελειώνει εδώ. Έχει και δεύτερο μέρος. Την εκδίκηση του φαινομενικά αφελούς (και ουσιαστικά πανέξυπνου) πελαργού, που ανταποδίδει την επομένη το κάλεσμα της αλεπούς, σερβίροντάς την όμως με τη σειρά, του σε … μπουκάλι!Το ηθικό δίδαγμα είναι προφανές: Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος. Άσε που όταν όλα τελειώσουν, ο πονηρός μένει νηστικός και με … το μπουκάλι!Συγγραφέας: Αίσωπος

Τίτλος: Το τζιτζίκη και το Μυρμήγκι
https://www.youtube.com/watch?v=Ey9ZOnAJshM  
Υπόθεση: Κάποτε ήταν ένα τζιτζίκι και ένα μυρμήγκι. Το τζιτζίκι είχε φτιάξει την φωλιά του στα κλαδιά ενός δέντρου ενώ το μυρμήγκι στις ρίζες του. Ήταν καλοκαίρι και μόλις ανέτειλε ο ήλιος, το μυρμήγκι ξεκινούσε την εργασία του. Έβγαινε από την φωλιά του και έψαχνε να βρει διάφορους σπόρους. Όταν έβρισκε κάποιον, τον φορτωνόταν στην πλάτη και τον μετάφερε στην φωλιά του όπου τον αποθήκευε. Μερικές φορές οι σπόροι ήταν τόσο μεγάλοι που έπρεπε να τους κομματιάσει πριν τους μεταφέρει και αυτό σήμαινε διπλάσιο κόπο για το μυρμήγκι. Εργαζόταν από την ανατολή μέχρι την δύση του ηλίου.
Από την άλλη μεριά, το τζιτζίκι, ξυπνούσε αφού είχε σχεδόν μεσημεριάσει. Έβγαινε από την φωλιά του και αφού έτρωγε κάτι πρόχειρα, έπιανε το τραγούδι που μερικές φορές το συνέχιζε ακόμα και μετά τα μεσάνυκτα. Εκτός από το να τρώει και να τραγουδάει δεν έκανε τίποτα άλλο όλη μέρα. Τι όλη μέρα δηλαδή, την μισή μέρα αφού όπως είπαμε ξυπνούσε το μεσημεράκι.
Έτσι περνούσαν οι μέρες η μία μετά την άλλη και ήρθε ο καιρός που έφυγε το καλοκαίρι και έδωσε την θέση του στο φθινόπωρο. Ο ουρανός συννέφιασε, ψιλή βροχή άρχισε να πέφτει και τα φύλλα τον δέντρων ένα ένα ξεράθηκαν και έπεσαν στην γη.Το μυρμήγκι έχοντας αρκετές προμήθειες για να περάσει μέχρι την άνοιξη, καθόταν και απολάμβανε τον ήχο που έκαναν οι σταγόνες της βροχής καθώς έπεφταν πάνω στα ξερά φύλλα. Από την άλλη μεριά, το τζιτζίκι έψαχνε απεγνωσμένα να βρει κάτι να φάει αλλά δεν υπήρχε τίποτα αφού όλα τα φύλλα, όπως είπαμε, είχαν ξεραθεί. Μην αντέχοντας άλλο την πείνα, πήγε στον γείτονα του, το μυρμήγκι, και του είπε:
– Καλέ μου γείτονα, σε παρακαλω, δώσε μου κάτι να φάω γιατί όλα τα φύλλα έχουν ξεραθεί και δεν υπάρχει τροφή πουθενά.
– Καλά, όλο το καλοκαίρι τι έκανες; Ρώτησε το μυρμήγκι.
– Α! Το καλοκαίρι δεν πρόλαβα να μαζέψω τροφές γιατί είχα πολύ κέφι και τραγούδαγα όλη μέρα.
Ε! Αφού τραγούδαγες το καλοκαίρι, ήρθε τώρα ο καιρός να χορέψεις. Είπε το μυρμήγκι και γύρισε να δει κάτι αργοπορημένα πουλιά που πετούσαν προς το νότο.
Συγγραφέας: Αίσωπος

Τίτλος: Η αλεπού και ο Κόκορας
https://www.youtube.com/watch?v=p-2WFUPRIe0 
Υπόθεση:Μια φορά ένας κόρακας καθόταν πάνω σε ένα δέντρο. Είχε στο στόμα
του  ένα κομμάτι τυρί. Μια αλεπού που περνούσε από κάτω είδε το τυρί και ήθελε να βρει έναν τρόπο να το πάρει. Στάθηκε λοιπόν κάτω από το δέντρο και είπε στον κόρακα: –   Τι ευγενικό πουλί που είσαι και τι όμορφα που είναι τα φτερά σου! αν είχες και γλυκιά φωνή θα έπρεπε να γινόσουν βασιλιάς των πουλιών.
Ο κόρακας κολακευτηκε από τα λόγια της αλεπούς και άνοιξε αμέσως το στόμα του για να δείξει τη φωνή του. Όμως όταν άνοιξε το στόμα του έπεσε το τυρί. Η αλεπού έτρεξε αμέσως να το πάρει και όπου φύγει φύγει. Σταμάτησε λίγο παραπέρα σε ένα βουναλάκι και του είπε:
«Φίλε μου, ποτέ να μην πιστεύεις στα όμορφα λόγια των άλλων. Αν  είχες μυαλό, τώρα εσύ θα ήσουν χορτάτος και εγώ νηστικιά. Άλλη φορά να προσέχεις
πολύ
Συγγραφέας: Αίσωπος

Τίτλος: Η μαϊμού και το δελφίνι 
https://www.youtube.com/watch?v=CBCGKn5eS3k 
Υπόθεση: Όταν άρχισε να ναυαγή το καράβι της μαϊμούς, μετά απο την μεγάλη φουρτούνα, η μαϊμου άρχισε να φονάζει και να ζητά βοήθεια. Ξαφνικά, μπροστά της βρέφηκαν, δελφίνια φιλικά και χαμογελαστά. Η μαϊμου, ζήτησε βοήθεια, από τα δελφίνια και εκείνα ευχαρίστως την βοήθησαν. Όταν όμως, μιλούσανε μαζί με την μαϊμού τα δελφίνια όλο ψέματα έλεγε. τα δελφίνια όμως, την κατάλαβαν και θύμωσαν μαζί της !Τέλος,  η μαϊμου κατάλαβε πως με το να λέει ψέματα δεν είναι σωστό!!
Συγγραφέας : Αισωπος

Τίτλος : Το λιοντάρι και το Ποντίκη

Υπόθεση:Μια φορά ένα λιοντάρι κοιμότανε στη σπηλιά του. Είχε φάει αποβραδίς, ένα βόδι ολόκληρο, είχε πιεί μπόλικο νερό και τώρα είχε βυθιστεί στον ύπνο κι έβλεπε όνειρα λιονταρίσια.Ξαφνικά, ένιωσε στον ύπνο του πως κάτι το γαργαλούσε, σαν να περπατούσε κάποιος – πολύ ελαφρά είν’ αλήθεια – πάνω στο κορμί του. Άνοιξε τα μάτια του και τι να δει: ήταν ένα ποντίκι!Θύμωσε τότε το ποντίκι που ένα τόσο ταπεινό και μικρούλικο ζωάκι τόλμησε να του χαλάσει την ησυχία του κι αρπάζοντάς το με το πόδι του, ετοιμάστηκε να το χάψει.
Αλλά το ποντίκι άρχισε να το παρακαλάει κλαίγοντας:
– Άφησέ με βασιλιά μου να ζήσω κι εγώ μπορεί μια μέρα να σου ξεπληρώσω την καλοσύνη που θα μου κάνεις. Το λιοντάρι, που ήτανε πια χορτάτο και δεν μπορούσε να φάει ούτε έναν ποντικό, γέλασε με τα λόγια που άκουσε και είπε:
– Σου χαρίζω τη ζωή, μόλο που ποτέ δε θα μπορούσες εσύ να με βοηθήσεις!
Κάποτε όμως το λιοντάρι έπεσε σ’ ένα λάκκο – παγίδα που είχαν ανοίξει κάποιοι κυνηγοί, κι εκείνοι του έδεσαν τα πόδια με χοντρά σκοινιά και το άφησαν για να πάνε στο χωριό τους να φέρουν κι άλλους ανθρώπους, να τους βοηθήσουν, για να το κουβαλήσουν, επειδή ήταν πολύ βαρύ.
Ύστερα από λίγη ώρα, έτυχε να περνάει από εκεί ο ποντικός και άκουσε βογκητά.
Κατέβηκε τότε στο λάκκο, είδε το δεμένο λιοντάρι και το γνώρισε.
– Κάποτε μου χάρισες τη ζωή, του είπε. Τώρα θα σου ξεπληρώσω την καλοσύνη σου και θα σε ελευθερώσω.
– Εσύ θα με ελευθερώσεις; Ρώτησε απορώντας το λιοντάρι. Πώς είναι δυνατό;
– Τώρα θα δεις είπε το ποντίκι.
Κι άρχισε, με τα σουβλερά του δόντια, να ροκανίζει τα χοντρά σκοινιά, που έδεναν τα πόδια του λιονταριού.
Ύστερα από τρεις-τέσσερις ώρες, τα σκοινιά ήταν κομμένα και το λιοντάρι μπόρεσε, μ’ ένα πήδημα, να βγει από το λάκκο – παγίδα.
Δεν έφυγε όμως αμέσως, γιατί περίμενε να σκαρφαλώσει και το ποντίκι απάνω, μια που κι αυτό δεν μπορούσε να βγει μ’ ένα πήδημα.
-Σ’ ευχαριστώ πολύ! Του είπε συγκινημένο το λιοντάρι.
-Σου είχα υποσχεθεί πως θα ξεπλήρωνα την καλοσύνη που μου έκανες, και κράτησα την υπόσχεσή μου, αποκρίθηκε το ποντίκι. Τότε γέλασες μαζί μου, γιατί δεν πίστευες πως εγώ, ένα μικρό και αδύνατο ποντίκι, θα μπορούσα να βοηθήσω εσένα, το βασιλιά των αγριμιών. Πρέπει να ξέρεις, όμως, πως κι οι πιο αδύνατοι μπορούν να ξεπληρώσουν το καλό που κάνουν οι δυνατότεροί τους.
Συγγραφέας : Αίσωπος

Τίτλος:Ο αετός και η Αλεπού
https://www.youtube.com/watch?v=E8LShO4bKUc 

Υπόθεση:
Ένας αετός και μια αλεπού ήταν  για πολύ καιρό καλοί γείτονες. Η φωλιά του αετού ήταν ψηλά στο δέντρο και η φωλιά της αλεπούς στον κορμό του δέντρου.Μια μέρα όμως, που η αλεπού έλειπε, ο αετός δεν μπορούσε αν βρει  φαγητό να ταΐσει τα μικρά του. Έτσι κατέβηκε στη φωλιά της αλεπούς και πήρε το μικρό αλεπουδάκι  να το δώσει στα μικρά της. Πίστευε πως ο λόγος για τον οποίο το έκανε αυτό (να πάρει το μικρό της αλεπούς) για να ταΐσει δηλαδή τα παιδιά του θα το γλίτωνε από την οργή της αλεπούς.Την ώρα εκείνη όμως έτυχε να γυρνάει η αλεπού και περίμενε πως και πώς να δει το μικρό της αλεπουδάκι. Όταν είδε πως ο αετός είχε πάρει το μικρό της έτρεξε σ’ ένα κοντινό χωράφι που είχαν ανάψει φωτιά και πήρε ένα δαδί αναμμένο και έβαλε φωτιά στο δέντρο.Ο καπνός που έβγαζε η φωτιά έκανε τον αετό να φοβηθεί πως θα καεί μαζί με τα παιδιά του κι έτσι άφησε το μικρό αλεπουδάκι ελεύθερο.
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ:  Αυτος που προσπαθεί να κάνει το κακό στο τέλος δέχεται ο ίδιος τις χειρότερες συνέπειες.

Τίτλος: Η αλεπού με την κομμένη ουρά
https://www.youtube.com/watch?v=zp1YKh3pru8
Υπόθεση:Η αλεπού με την κομμένη ουρά:Η φαντασμένη αλεπού θα τιμωρηθεί για τη μεγαλομανία της χάνοντας το πιό ακριβό στολίδι της, την υπέροχη και φουντωτή ουρά της!!!
Συγγραφέας : Αίσωπος

 Τίτλος:Ο λαγός και η Χελώνα

Υπόθεση:Ο λαγός και η χελώνα: Ο επιπόλαιος λαγός, το γρηγορότερο ζωάκι του δάσους, θα νικηθεί σε ένα αγώνα δρόμου απο μία… χελώνα και θα πάρει ενα πολυ καλό μαθημα!!!

Τίτλος: Ο λύκος και το αλεπουδάκι
https://www.youtube.com/watch?v=g06cvE55gpA 

Υπόθεση:Ο λύκος και το αλεπουδάκι: Ο εγωιστής λύκος θα ταπεινωθεί όπως του αξίζει και το μικρό αλεπουδάκι θα πάρει ενα πολύ καλό μάθημα!!!
Συγγραφέας: Αίσωπος

Τίτλος: Η Αφροδίτη και η Γάτα
https://www.youtube.com/watch?v=82-JYsxxGnU 
Υπόθεση:
Μια γάτα αγάπησε ένα νεαρό και κομψό αγόρι και ευχήθηκε στην Αφροδίτη να τη μεταμορφώσει σε γυναίκα. Και η θεά συμπόνεσε το πάθος της και τη μεταμόρφωσε σε όμορφη κόρη. Κι έτσι το νέο αγόρι, όταν την είδε, την αγάπησε και την απήγαγε.Καθώς καθόντουσαν μέσα στο δωμάτιο, η Αφροδίτη θέλοντας να μάθει αν η γάτα, αφού άλλαξε το σώμα της, άλλαξε και τη συμπεριφορά της, άφησε στη μέση του δωματίου ένα ποντίκι. Χωρίς να το πάρουν είδηση οι παρευρισκόμενοι (η γάτα) σηκώθηκε όρθια από το κρεβάτι της κι άρχισε να κυνηγάει το ποντίκι θέλοντας να το φάει. Τότε και η θεά αγανάκτησε τόσο πολύ μαζί της και την έκανε πάλι όπως ήταν παλιά.Έτσι και οι άνθρωποι, από τη φύση τους είναι πονηροί, ακόμη κι αν αλλάξουν την εμφάνισή τους δεν μπορούν ν’ αλλάξουν τον τρόπο που φέρονται.
Συγγραφέας: Αίσωπος

Τίτλος: Το Λιοντάρι και ο λαγός

Υπόθεση:Ένα λιοντάρι είδε ένα λαγό αποκοιμισμένο κι ετοιμαζόταν να τον φάει, όταν από την άλλη είδε να περνάει τρέχοντας ένα ελάφι. Παράτησε, λοιπόν, το λαγό κι έτρεξε πίσω από το ελάφι έκανε όμως πολύ φασαρία που ο λαγός ξύπνησε κι όπου φύγει φύγει!Μετά από μεγάλο κυνηγητό, το λιοντάρι κατάλαβε πως πια δεν είχε ελπίδα να προφτάσει το ελάφι. Γύρισε τότε στο σημείο που είχε δει το λαγό, για να διαπιστώσει πως κι αυτός είχε γίνει άφαντος.«Καλά να πάθω», είπε το λιοντάρι. «Άφησα το σίγουρο φαγάκι που ήταν κάτω από τη μύτη μου, ελπίζοντας πως θα έπιανα κάτι μεγαλύτερο».
Συγγραφέας: Αίσωπος 

Τίτλος:  H Αλεπού και ο Τράγος
https://www.youtube.com/watch?v=kUlkd6wTcCQ
Ηθικό Δίδαγμα:
Η αλεπού και ο τράγος στο πηγάδι»: Ο τράγος δεν σκέφτηκε ότι, αν έμπαινε στο πηγάδι, μετά δεν θα μπορούσε να βγει έξω. Γι αυτό πριν κάνουμε οτιδήποτε πρέπει να σκεφτόμαστε τις συνέπειες που αυτό θα έχει.
Συγγραφέας:
Αίσωπος 

Τίτλος:  Ο Αετός και το Σκαθάρι
https://www.youtube.com/watch?v=OvbneQgcK9U
Υπόθεση:
Ο αετός και το σκαθάρι»: Να δείχνεις πάντα προθυμία να βοηθήσεις όσους έχουν ανάγκη και αν μην περιφρονείς τους άλλους, ακόμα και αν τους θεωρείς πιο αδύναμους από σένα , επειδή μπορεί να βρεθείς μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις.
Συγγραφέας: Αίσωπος

Τίτλος:  Η κότα με τα Χρυσά αυγά 
https://www.youtube.com/watch?v=nijLIfSL11Q
Υπόθεση:Η κότα με τα χρυσά αυγά: Ο παππούς και η γιαγιά θα πληρώσουν ακριβά την πλεονεξία τους χάνοντας την πολύτιμη κότα τους που έκανε χρυσά αυγά!!!Συγγραφέας: Αίσωπος

Τίτλος : Η Καλιακούδα και τα πουλιά
https://www.youtube.com/watch?v=3B5yYQhpjEI
Υπόθεση:
Συγγραφέας: Αίσωπος

Τίτλος : Η αλεπού και ο Ξυλοκόπος
https://www.youtube.com/watch?v=KqoVD2lU9nc
Υπόθεση:Κάποτε, σ’ ένα μεγάλο αρχοντικό σπίτι με πολλά δωμάτια, έμενε μια γριά. Το σπίτι ήτανε παμπάλαιο. Κανείς δεν το περιποιότανε πια κι οι τοίχοι του είχαν αρχίσει να ραϊζουν, οι σοβάδες να πέφτουν, τα πατώματα να σαπίζουν. Η γρια, που έμενε σ’ αυτό το παλιό αρχοντικό σπίτι, κρατούσε μόνο δυο δωμάτια ανοιχτά, όπου έμενε αυτή στο ένα και στο άλλο η υπηρέτριά της. Όλα τα άλλα δωμάτια τα είχανε κλειστά και δεν άνοιγαν ποτέ τις πόρτες και τα παράθυρά τους ούτε έμπαιναν ποτέ εκεί μέσα. Όπου στα κλεισμένα δωμάτια, έστησαν φωλιά δυο ποντίκια που, σιγά σιγά, έγιναν μια πολυάριθμη οικογένεια, στρατός ολόκληρος από ποντίκια, που αλώνιζαν εκεί μέσα. Κανείς δεν τα πείραζε και εκείνα νύχτα μέρα ροκάνιζαν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους κι έγιναν όλα τετράπαχα. Μια μέρα, ένας γάτος του δρόμου, βρίσκοντας ανοιχτή την εξώπορτα του σπιτιού, μπήκε μέσα για να προφυλαχτεί από το κρύο και χώθηκε κάτω από το κρεβάτι της γριάς. Όταν τον είδε, την άλλη μέρα, η γριά χάρηκε που θα τον είχε και τον κράτησε. Ο γάτος καθώς περπατούσε αμέριμνος στο σπίτι, μια μέρα ανακάλυψε μια τρύπα η οποία οδηγούσε σε κάποιο άλλο δωμάτιο όπου ζούσαν τα ποντίκια. Καθώς τα ποντίκια έβγαιναν ανυποψίαστα από τη φωλιά τους αυτός τα καταβρόχθιζε. Κι επειδή τρώγοντας έρχεται η όρεξη, ο γάτος βγήκε, ένα άλλο βράδυ από το δωμάτιο της γριάς και άρχισε να τριγυρνάει στο απέραντο παμπάλαιο σπίτι. Στον πρώτο διάδρομο που μπήκε, αντίκρυσε κοπάδι ολόκληρο από ποντίκια και έπεσε απάνω τους με μανία. Εκείνα, συνηθισμένα όπως ήταν να μην τα πειράζει κανένας, άργησαν να καταλάβουν τον κίνδυνο που τα απειλούσε και ώσπου να κρυφτούνε στις τρύπες τους ο γάτος έφαγε αρκετά. Πού να ξεκολλήσει τώρα ο γάτος από το διάδρομο. Η γρια τον έχανε, γιατί εκείνος μέρα-νύχτα παραφύλαγε στο διάδρομο για ποντίκια. Έπειτα, βρίσκοντας καμιά τρύπα σε κάποια πόρτα, μπήκε και σ’ ένα δωμάτιο, κι από κει σε άλλο κι έτρωγε τόσα ποντίκια, όσα δεν είχε φάει σε όλη του τη ζωή κανένας γάτος, σ΄ όλο τον κόσμο! Σιγά-σιγά όμως ξύπνησαν και τα ποντίκια και κατάλαβαν πόσο επικίνδυνος είναι ο γάτος. Κρύφτηκαν λοιπόν μέσα στις τρύπες τους και δεν ξαναβγήκαν. Ο γάτος περίμενε μια, περίμενε δυο μέρες, περίμενε τρείς, αλλά κανένα ποντίκι δεν φαινότανε και αυτός άρχισε να πεινάει. Σκέφτηκε λοιπόν να τα ξεγελάσει και πηδώντας πάνω σ’ ένα ξύλινο χοντρό καρφί, στον τοίχο, κρεμμάστηκε από αυτό και παρίστανε τον ψόφιο. Ύστερα από δυο-τρεις ώρες ένα ποντίκι, καθώς δεν άκουγε τις πατημασιές του γάτου, τόλμησε να μισοβγεί από την τρύπα του. Κοίταξε γύρω, είδε το γάτο που έκανε τον ψόφιο, και κατάλαβε τι είχε γίνει. – Άκουσε κυρ-γάτο του φώναξε. Και σακί να σε δω να γίνεις και να σε κρεμάσουν σε καρφί, εγώ δεν έρχομαι κοντά σου. Και κρύφτηκε πάλι, όσο το δυνατόν πιο βαθιά μπορούσε, μέσα στην τρύπα του
Συγγραφέας : Αίσωπος

Πηγές:
http://1nipkerats.blogspot.com/2014/02/blog-post_27.htmlhttp://100mythoi.blogspot.com/
http://www.pare-dose.net/110

Σχόλιο: Η παρακολούθηση των ιστοριών, του μυθικού Αισώπου για τα ζώα και τις  περιπέτειες τους, αποτελεί ένα  αρκετά καλό και χρήσιμο παιδαγωγικό υλικό. Ένα παιδαγωγικό υλικό, το οποίο μέσα από την σωστή αξιοποίηση του μπορεί να ενισχύσει στην εξάληψη τις παρανοήσης ότι » Ζώα είναι μόνο τα θηλαστικά που ζούν στην στεριά». Καθώς, επίσης μπορεί να συμβάλει στην εκμάθηση των ζώων, των ονομασιών τους αλλά και της μορφής τους.

Σχόλιο: Εγώ, θεωρώ πως η χρήση και η προώθηση ενός πιο εκσυγχρονισμένου τρόπου εκμάθηση για τα ζώα(πχ οπτικοακουστικά μέσα -βίντεο), αποτελεί μια επιπλέον θετική ενίσχυση για την εξέλιξη του εκπαιδευτικού τομέα!!!

Ερώτηση: Θεωρείται, πως η χρησιμοποίηση των βίντεο αυτών, μπορούν να ενισχύσουν στην εκμάθηση των ζώων ?? 
 Ερώτηση :Πιστεύεται, πως αποτελούν τα videos αυτα ένα ψυχαγωγικό τρόπο εκμάθησης για τα παιδιά? και αν ναι, γιατί ?

Advertisements
Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s